5.0
gebaseerd op 106 reviews

Ik heb heerlijk genoten in de mooie salon

Ellen - 4 maanden geleden

Heel fijne bindweefselmassage gehad. Professionele uitgevoerd, goede uitleg en een frisser en steviger gevoel van de huid. Zeker een aanrader!

Sonja - 4 maanden geleden

Fijne behandeling gehad in een sfeervolle salon. Echt een aanradar.

Anne - 4 maanden geleden

Het was een heerlijke ontspannende behandeling. Ik raad hem iedereen aan! Dankjewel weer en tot de volgende keer.

Marloes - 4 maanden geleden

Wederom een heerlijk ontspannen behandeling gehad. Inmiddels steeds een andere behandeling, maar alle keren genoten. Volgende zit al in de planning.

Margo - 5 maanden geleden

Ik ben super tevreden. Een vriendelijke en persoonlijke schoonheidsspecialiste die haar vak zeer goed verstaat. Ik ben heel goed behandeld en ging met een tevreden gevoel naar huis. Ik raad haar zeker aan.

Marrigje - 5 maanden geleden

2 maal was ik bij Janneke voor een ontspanningsmassage. Absolute aanrader. Je kan er helemaal in op gaan. Janneke heeft een fijne kalme energie over zich en dat geld ook voor de ruimte in haar Salon. Ik kom graag terug!

Leonie - 5 maanden geleden

Helemaal Happy! De wimpers zijn weer mooi gelift!

Kim - 6 maanden geleden

Het is altijd een genot om een behandeling te hebben bij Janneke. Super blij met haar.

Saskia - 6 maanden geleden

Ken Janneke al een lange tijd en heb al veel behandelingen laten doen. Janneke is rustig en vriendelijk.
Haar salon ziet er altijd top uit. Je voelt je er prettig. Na een behandeling ben ik altijd helemaal zen.
Heb Janneke ook al diverse keren verteld hoe prettig ik het bij haar in de salon vind. Vertel elke keer weer dat ik nog nergens anders zo'n prettige behandeling heb gehad. Ben 62 jaren oud en door de jaren heen overal al wel geweest, Sinds de opzet van SpotOn bij Janneke gekomen en ook nooit meer iets anders geprobeerd. Prijs kwaliteit zeer goed. Gun iedereen een behandeling in SpotOn. Ga het proberen is mijn advies. (Mirjam Reijers)

Mirjam - 6 maanden geleden